• ~tuskoland
    (2016-04-20 07:10)
    Można jeszcze otworzyć np. klasy o profilu: opiekun/ka osób starszych z j. niemieckim; specjalista d/s zmywania naczyń z j. angielskim,
  • ~a
    (2016-04-20 06:48)
    WTF? zróbmy od razu klasę o profilu niewolniczym...
  • ~Robert
    (2016-04-20 08:13)
    Będą uczyć jak kłamać, oszukiwać, wyłudzać pieniądze i sprzedawać nieistniejące rzeczy i usługi. Na drugim roku będzie przedmiot: Dojenie emerytów. Call center to najbardziej podła praca, jaka jest na rynku. Mam nadzieję, ze ministerstwo nie ulegnie tej mistyfikacji.
  • ~~heuheu
    (2016-04-20 12:22)
    Sugeruję bardziej adekwatną nazwę profilu np. "Nigdy nie chciałem zarabiać więcej, niż 2000 netto, lubię pracować w obozie koncentracyjnym" :)
  • ~ja
    (2016-04-20 09:16)
    Korporacje wreszcie nie będą musiały znosić tych upokażających form ucisku, jakim są koszty pracy. Co tam śmieciówki i ubezpieczenie zdrowotne. Teraz nie będą musieli nawet pokrywać kosztów szkoleń swoich pracowników. Zrobi to za nich kompleksowo - a co najważniejsze, zupełnie nieodpłatnie - skarb państwa. Dostaną już gotowych, tańszych w utrzymaniu i w pełni wykwalifikowanych niewolników. Kapitalizm to tylko ładniejsze określenie na patologię.
  • ~iffy
    (2016-04-20 08:39)
    Czy to jest prima aprilis?
  • ~Niezmienny
    (2016-04-20 12:21)
    Eeee, przepraszam, ale że co? Zapraszam pomysłodawców do łopaty, to powinno być wasze główne narzędzie pracy.
  • ~hyzio
    (2016-04-20 08:52)
    idąc tym tropem zacznijmy kształcić młodych w specjalności sprzątacz/sprzątaczka : i obudujmy to bełkotem w rodzaju "Oprócz tak oczywistych umiejętności, jak np. komunikacja i praca w stresie /w pozycji niewyprostowanej w grę mogłyby wchodzić nauka języków obcych, wiedza z zakresu praw konsumenta/pracownika/bhp/przeciwpożarowa, a także zagadnienia związane z obsługą nowoczesnych urządzeń myjących i środków czystości
  • ~ke9
    (2016-04-20 09:54)
    Mam uprzejmą prośbę do ministerstwa. Niech tym wnioskiem podetrze sobie siedzenie, a potem pośle z tym kuriera aby zawiózł to tam skąd przyszło.
  • ~ExMachina
    (2016-04-20 08:51)
    Świetny pomysł na do-debilizowanie młodego pokolenia. Do tej pory pracownikom call centerów wystarczył mini kursik trwający 2 tygodnie.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.