Głównym organizatorem Konkursu jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego. 

Konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski, stał się w ostatnich latach jednym z najbardziej prestiżowych konkursów prac magisterskich. Inicjatywę współorganizują Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości a także Agencja Rynku Rolnego. Patronat honorowy nad projektem objęli: Minister Gospodarki, Minister Spraw Zagranicznych, Minister Sportu i Turystyki, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Minister Rozwoju Regionalnego, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Narodowy Bank Polski.

W gronie licznych Partnerów znajdują się m.in. największe warszawskie uczelnie: UW, SGH i SGGW, a także Giełda Papierów Wartościowych, PGNiG oraz Deutsche Bank. Patronem Medialnym jest TVP Info. 

Tematem konkursu jest szeroko rozumiana promocja Polski – od zagranicznego wizerunku naszego kraju, przez promocję gospodarczą, a w tym eksport i inwestycje zagraniczne, promocję produktów rolno-spożywczych i regionalnych po promocję nauki, kultury, czy sportu i turystyki.


Dla autorów najlepszych prac magisterskich przygotowano bardzo atrakcyjną pulę nagród. Na same nagrody główne przeznaczono fundusz ok. 15 tysięcy złotych, na Laureatów czekają także nagrody specjalne Ministra Gospodarki, Ministra Spraw Zagranicznych, Ministra Sportu i Turystyki, Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministra Rozwoju Regionalnego, Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Narodowego Banku Polskiego. Łączna pula nagród pieniężnych wynosi prawie 50 tysięcy złotych, a i to nie wszystko – można zyskać także staże i praktyki oraz możliwość opublikowania fragmentów nagrodzonej pracy. 

Organizatorzy czekają na zgłoszenia prac do 15 października 2010 roku.

Wyniki konkursu zostaną natomiast ogłoszone na uroczystej gali w grudniu br.